Tuesday, April 15, 2008

Blog MB Melaka-Dato' Mohd Ali Rustam Yang Tak Konsisten

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sebelum ini aku selalu membaca blog-blog pembesar UMENO yang baru dirasmikan. Bagus dan sangat baik untuk rakyat menilai kedua-dua belah pihak pembangkang dan kerajaan. Namun, kelakar betul bila aku mengikuti perkembangan seorang MB dari Melaka. Pada mulanya wordpressnya ditutup dan selepas beratus komen yang menghentam tulisan beliau yang mengutuk, membantai dan meng"kondem" pembangkang tanpa isi. Ibarat tin kosong kata salah seorang pembaca.

Sekarang,komen pembaca sudah dimatikan.PEmbaca tidak boleh menghantar pendapat lagi melalui blognya. KEnapalah seorang pemimpin tidak boleh menerima pandangan dari rakyat?Terimalah pandangan dari kami rakyat marhean ini, dengarlah dulu.jangan terus disumbat telinga dan tidak memandang lagi kami ini. Inikah sikap seorang pemimpin negeri. Jangan sombong.

SIkap ini menggambarkan anda seorang yang tidak konsisten dan tidak tetap pendirian. Bagaimana hendak memimpin. Sebaliknya, jika ada komen-komen yang melukakan hati atau komen-komen "jahat" anda boleh mebalas komen tersebut dan memperbetulkan keadaan.

wallahualam.

No comments: